#تنهایی

#تنهایی
🦋🕊
بامن امشب
زیر باران گریه کن....
گریه کن...
گریه کن..🥀
دیدگاه ها (۵)

🦋🕊

🦋🕊#دقیقاااا

🦋🕊#غمگین_تنهایی_جدایی_فراموشی قلب من از رنج می ترسد...🥀#شبتو...

🦋🕊#دردودل زندگی چیزی نیستکه سر طاقچه از یادمون بره....🥀#

مردم اردبیل امشب زیر باران هم پشت کشور را خالی نکردند

باران میبارد امشب...

محفل مهیار_پست قبلی بک میدم_لایک کن فولت بامن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط