عا میگم عسلیا
عا میگم عسلیا
اولین باری که منو دیدید احساس کردید چجور ادمیم؟
یا کلا احساس میکنید چجور ادمیم؟
صادق باشید ناراحت نمیشم یا دعوا درست نمیکنم فقط میخوام احساستون رو بدونم اگه چیزی داخلم اشتباهه بگم بگید درستش کنم:>
اولین باری که منو دیدید احساس کردید چجور ادمیم؟
یا کلا احساس میکنید چجور ادمیم؟
صادق باشید ناراحت نمیشم یا دعوا درست نمیکنم فقط میخوام احساستون رو بدونم اگه چیزی داخلم اشتباهه بگم بگید درستش کنم:>
- ۷۸۶
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط