هعییییی😢

هعییییی😢

همون که میگفت جز تو کسیو ندارم ...!! همون که دم از عشق میزد ...!!! همون که میگفت بی اجازه جایی نمیرم ...! پس چرا با یه خط دیگه مخشو زدم ...!! . ️
دیدگاه ها (۱)

ولی شیک با پارس👌#تیکه😹✍ تــو چــوب شور بکش ســیــگــآرهنــو ...

داشتنش❤‌ 𝗠𝗢𝗩𝗘 𝗜𝗡 𝗦𝗜𝗟𝗘𝗡𝗖𝗘 توی سکوت حرکت کن‌‌🌑! ️

خسته از خنده هایِ غمگین!(:🖤 ‌‌️

حالم حال گوربا-چیز یعنی آره پروفایلمو عوضیدم آقا یه چیزی من ...

به ویدیو کاری نداشته باش کپشگو بخون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط