همیشه یه سوال دارم چرا خدا میگه تو هرجا باشی مراقبتم ولی

همیشه یه سوال دارم چرا خدا میگه تو هرجا باشی مراقبتم ولی هزار تا بلا سرمون میاد و بعضیاش باعث مرگ میشه تو این گیر کردم
دیدگاه ها (۴)

چرا اینطوریه خدایی 😑😡😐😯

دختر.....

والا من که دوست دارم تا اخر عمرم سینگل بمونم و اگه درخواست ب...

من به نبودنتون عادت دارم البته به جز فالورای خوشگلم

آرت جدیدمه

من بچه پایین این شهرم…یک عمر با عشق تو خو کردم…از هرکسی هرجا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط