واکنشم به حامیم و اعضایBTS🎀:

واکنشم به حامیم و اعضایBTS🎀:
دیدگاه ها (۲)

وااااییی دلم میخواد اینو بزارم تو پیجم ولی ترس تموم شدن نت د...

اینم از لایو اریرانگ پسرامم تقدیم چشمای ققشنگتونننن🫴🥹✨

🤷‍♀️😎

🫠🫀

وقتی میپرسن دوست داری چجوری بمیری?

واکنشم به مشکلات

واکنشم به عوضی های اطرافم‌.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط