دلتنگتم اما..

اگه خوشی خوش باش،،
دیدگاه ها (۲۷۶)

دل شکستن هنر نیست ضعفه..

عشق ابدی..

خاطرات مخدوش..

دلم تنگه بدجور..

ميگم تو فضای مجازی...حسرت لحظات خوشكسى رو نخوريداون لحظات اگ...

آخ مادرم کجائی دلتنگتم بیا پیشم سرمو بذارم روی شونه هات برام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط