ولی من.. ندارم😏

ولی من.. ندارم😏
دیدگاه ها (۲)

اولویتش من نبودم💞😏

نگاه های پست هامون کایی شده 😂ولی هنوز لایک هامون ۱۰۰ تایی نش...

آره بیب😏

مشکل از منه🥲

فمیلیمیاشیرو: @Otako۰۰۰۰۰آئویی: @kaguya_kawaiiتسوکاسا: @zzrz...

دقیقا اونجاییم که شادمهر میگه

دیگه حوصله ندارم ندارم....#کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط