تنهاییم را باحدا سپری میکنم 😍😍😍😍😍😘😘😘😘میگن خدا بیشتر از حد

تنهاییم را باحدا سپری میکنم 😍😍😍😍😍😘😘😘😘میگن خدا بیشتر از حد تحملت بهت سختی نمیده؛
برای همینه که تحمل می کنم و دووم میارم…
چون می دونم از پسش بر میام
دیدگاه ها (۳)

😢😢😢😢😢😢😢😢😢

کجایید ای شهیدان خدایی بلاجویان دشت کربلایی شادی روح شهدا صل...

پنجشنبه شب اس یادی کنیم از شهیدیوسف مهتاج روحش شادویادش گرام...

پارت ۲۰

پارت هفتم (درسته؟)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط