زشت؟

زشت؟
دیدگاه ها (۲)

جوریکه این ویدیو رو ده بار دیدممممم

فقط برقی که توی چشمای کانگ ته مو اومددددد

وایبی که آهنگ بهم میده جوریه که انگار داره وانمودم می‌کنه بخ...

آخه جنیییییییی چرا اینکار رو باهامون میکنییییییییییی

ایش ایش زشت زشتئیکو_سوگیکو#شیدینگ

زشت؟

زشت؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط