حامیم اول اینکه خودت و بعد چقدر این موزیک رو دوست دارم:)

حامیم اول اینکه خودت و بعد چقدر این موزیک رو دوست دارم:)
دیدگاه ها (۰)

خندششششش🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐

قربون اون فرفریاش

جوری که این کتاب همه حرفای منو خطاب ب حامی میگه:)

ادیت خودمه:)چطورشده؟

جیسونگ خان چه گفتی....🤣😓🤓

چقدر من این گوجو رو دوست دارم نظرت چیه؟

من خیلی دوست دارم فقط خودت میدونی که چقدر دوست دارم ...❤️🫠! ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط