ناتوانی در راه رفتن🗿👈🏿👉🏿

ناتوانی در راه رفتن🗿👈🏿👉🏿
تازه الا فهمیدم چ آدم کصشرم.
دیدگاه ها (۳۸)

کونم سر دان کردن این گاییده شد😀حالا مگه دان میشداز اونور اون...

انقد دوس دارم بلاکتون کنم وقتی بالای ی ربع ج ندید🗿💢

باع ببینید کی یافتم😀

ابرو بگا رفته باشد؟

آرزو هام هوا رفتن الا آنقدر پرم که بگی همه راضی ان تیغو بردا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط