کلیپ غمگین

دیدگاه ها (۰)

مامان بخدا غم زیاده ولی من به روت نمیزنم

همیشه حس عشق به همه یک طرفه بود ...

میکس غمگین

با بعضی ها نباید خودت باشی باید خودش باشی...

#کلیپ#کلیپ_غمگین #تنهایی#عاشقانه_غمگین

حالا درسته هی مسخره بازی در میارم ولی واقعا خستم

دوست دارم قدر آسمون زمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط