آزادی بیان در غرب خیلی مسخره است

آزادی بیان در غرب خیلی مسخره است
دیدگاه ها (۰)

ممنون از سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف

#السّلام_علیک__یا_ابا_عبدالله

#السّلامُ‌على‌الحُسَين‌بِعَدَد‌نَبَضاتِ‌قَلبي‌ #السّلام_علیک...

فعالیتم خیلی مسخره شده که حمایت نمیکنید؟

ادیتم با این اهنگه خیلی مسخره شد😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط