آره داداش ارث باباتونه ، بر منکرش لعنت . فقط واسه گرفتن ا
آره داداش ارث باباتونه ، بر منکرش لعنت . فقط واسه گرفتن این ارث باباتون باید اول 🥚 اومدن به ایران رو داشته باشید ، بعدش ارث بابای گور به گور شده تون رو بگیرید . در ضمن تا اونجایی که میدونم ، بابای گور به گور شده تون سال ۵۷ همه ارث و میراث شما تخمی های در به در رو تو چمعدونهای پر با خودش آورد تو آمریکا . دیگه ارثی واستون نمونده ، آره داداش 😏😏😏😏🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
- ۲۲۰
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط