حق

حق
دیدگاه ها (۱)

همینه که هست....

((((((

.....

کدومی؟

احساسی باشی باختی منطقی که باشی شاید نبری ولی هیچوقت نمیبازی

همه همینیم والا پس الکی غصه نخورید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط