اصلا مگ میشه چیزی ک تودلش ریشه کرده رو فراموش کنه

💔🚬
دیدگاه ها (۳)

🚬🚷🤙🚦

عکسای یه سال پیش کدومش قشنگه

تنهایی ما... تاوان وفاداریمان بود

ماخماری کسی بودیم ک خودش نیشه دیگریی بود

مگه میشه آدم چیزی که تو دلش ریشه کرده رو فراموش کنه..#عاشقان...

نتا وصل شد دیگه فعالیتی ندارم راستش اونقدرا هم ک فکرشو میکرد...

این فیلم رو اصلا فراموش نمیکنم 🥹💫

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط