من توی دمای 50 درجه:

من توی دمای 50 درجه:
دیدگاه ها (۰)

ما ها سر امتحان ریاضی💔😀

چقد گریه کردم...

خدایی چطور دلتون میاد؟

تریاکیعلی 🎀🗿

یه ایرانی تو دمای ۱۰۰ درجه:

سوسکهای بمب انداز می توانند اسیدی با دمای 100 درجه به سمت دش...

🔹بلوار Wutong در نانجینگ، چینبا تشکر از این خیابان پوشیده از...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط