خوشحال بودن؟

خوشحال بودن؟
- ن اونم ندارم..
دیدگاه ها (۵)

قسمت بسیار کوچیکی از دختر بودن:)))

هیچوقت قرارنیست بفهمی:)

ولی تو بغل هات ی چیز دیگ بود:) .......

تو کامنتا منتظرتونم.. 🥀قربون اون دل های شکستتون برم🥺🫂

😭حالم گرفته حس خوشحال بودنو ندارم

😭😭😭😭خوشحال میشم فالوش کنید 😘یدونه فالوور داره اونم منم🫤@andi...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط