آیا انسان با انسان فرقی می‌کنه:|؟

آیا انسان با انسان فرقی می‌کنه:|؟
مثل این میمونه که بگیم چون انار قرمزه و لیمو زرده پس لیمو میوه نیست://///
به کجاها داریم پیش میریم واقعا؛/؟🙂😐
#نژاد_پرست_نباشیم
دیدگاه ها (۵۹)

زیادی روی کردم!)🚶🏻‍♀️

وقتی میگن "گانگ"💀😂

حیح بیشتر)))🎻✨

حیح))✨

پوستر فصل سوم انیمشین هازبین هتل و نکته های مهم:

ژله نوشیدنی

امروز فقط یه روز عادی نیست ، امروز روزیه که خدا یکی از بهتری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط