بی حس بودن.‌‌....

بی حس بودن.‌‌....
دیدگاه ها (۱)

واقعا انصاف نیست

من درحال سقوط هستم!😕

فک کنم یکم گم شیدیم😂

🌺براى ظهرتون🌼زيباترين حسها رو خواهانم🌺حس قشنگ آرامش،🌼حس وجود...

خدایا حس بودنت قشنگ ترین حس دنیاست....#خدا_هست

مزخرف‌ترین حس،حس ششمه،میفهمی ولی نمیتونی اثبات کنی.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط