گذر عمر_زندگی

ادما بد نمیشن روزگار اینجوری میشه آدم ها بد نمیشن... فقط میفهمن دور و ورشون چه خبره...


╭┈┈┈┈┈
دیدگاه ها (۲)

گذر عمر_زندگی

گذر عمر_زندگی

گذر عمر_زندگی

گذر عمر_زندگی

با گذر زمان کم کم میفهمی که خیلیا از دور قشنگن ...با گذر زما...

مگه میشه ادم بیاد پیشت حال دلش بد باشه🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط