کاشکی 😔

کاشکی 😔
به قرآن اگه مدرسه هاش اینطوری بود من هرروز میرفتم مدرسه :)
دیدگاه ها (۱۸)

ایشششششششالاهههههه

تهکوک 💫💜✨️🎉

منو مامانم 🤣🤣🤣🤣

کاشکی اینطوری بود

واقعا کاشکی قدیمی بودم کنسرت اونا رو میرفتم

وایب مدرسه ها اینطوری بود اگه تو سال ۵۷...بگذریم🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط