درسته جلو همه شادم اما درونم همینه که میبینی:(

درسته جلو همه شادم اما درونم همینه که میبینی:(
دیدگاه ها (۶)

جررررر

ما از اوناییم که!

جوری که داداشمو بین بقیه ی پسرا میبینم

اینوبفرست واسه اونایی که اینجوری هستند

من اقیانوس را در درونم حمل میکنم ، ما آنچه تو فقط میبینی ،تن...

درسته دقیق انيمه ناروتو همش همینه؟؟؟ورق بزن

میبینی تمام کودکیت از جلو چشمات میگذرن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط