گاهی باید رفت و گوشه دنجی بدور از هر هیاهو و تلاطمی نشست
گاهی باید رفت و گوشه دنجی بدور از هر هیاهو و تلاطمی نشست و آرام گرفت این دنیا همیشه پر بوده از تنش های بی پایان، شلوغی های خسته کننده، دلت که اروم نباشه انگار همه چیز تکراری و حوصله بر میشه.
کاش روزی رسد دنیایمان خالی از هرگونه بیرحمی و آشوب بشه😔
کاش روزی رسد دنیایمان خالی از هرگونه بیرحمی و آشوب بشه😔
- ۳.۵k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط