🗣: رقصای بی تی اس خیلی راحته باباات

🗣: رقصای بی تی اس خیلی راحته باباات
من : راحتتت؟؟؟فععععککک نکنممممم🤚🏻⚘
دیدگاه ها (۰)

بی تی اس خیلی نرمالنننن چرا نمیفهمیییددد😂🤚🏻

منی که بایستم جونگکوکه🗿🤝🏻⚘

چت چی بی تی هم ارمیههههه🤡💅🏻گووودرتتتت🔥🤙🏻😂

تقدیم به توووو⚘🫵🏻

فکککک نکنممممم#انیمه#میکاپ#بلک#پینک #بی#تی#اس#کومان#درسا#فرو...

رقصای کیپاپ خیلی تمرین و هماهنگی می خواد 😰

😭😭 دوستان من از فردا امتحاناتم شروع میشه فککک نکنممممم بتونم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط