حتی این :))))

حتی این :))))
دیدگاه ها (۳)

ساکت بودم، بعدش اون توهین کرد، منم توهین کردم، طرف کونش آتیش...

شرکم🤝😔مهربونم🙃🎀و جوجه رنگیم🐥

هعی...

What if you had it allBut nobody to call?Maybe then you'd kn...

حتی سایه این بشر هم جذابههه🛐

دیگه خوبم. حتی اگه حالم بد باشه خوبم.

هعییییییی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط