mohammad_jafari 71105120

دیدگاه ها (۰)

زرنگ بودن خوبه ولی نه دیگه زرنگبازی در بیاری،،😏😏😏🫵🫵🫡🫡شما خیر...

قند،روزای تلخم،گلوله،،نمک 🤣🤣🤣

برام من که یه شب تو بازداشتگاه خوابیدم عادی شده😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط