یادی کنیم از قول ها و قسم های الکی 😔

یادی کنیم از قول ها و قسم های الکی 😔
دیدگاه ها (۰)

حالم خوب نیست ،،نیازت دارم بفهم اینو

*•|مࢪڪز ماییم شعبه زیاده|•*لایڪ

فقط حوصله یه نفر رو دارم ،،که اونم حوصله منو نداره😊

مهم نیست کی دورته؛ مهم اینه کی به فکرته😉

یادی از شخصیت های فرعی کنیم 🤌

ولی بیاین یادی کنیم از زیباترین کاپل های دنیای انیمه😃💗

🎥 یادی کنیم از عبور موشک های ایران از پدافند اسرائیل🇮🇷❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط