اشک*

اشک*
وایسا....وایسا...چی شد؟....مامانش......
دیدگاه ها (۱۳)

نام نام...اهنگش🛐

جون بابااااااااااافقط منم که یکم از کازوها بدم میاد؟💔

برای......رنگوکووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو...

هعی....دیگه کپشن نمیزارم

نامه لیوای به مامانش 🙃💔*وی در اشک غلتان است #لیوای#اتک_ان_تا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط