آدمیست دیگر ..

آدمیست دیگر ..
حتی در اقیانوس هم زنده می‌ماند؛
اما گاهی در یك جرعه دلتنگی،
غرق می‌شود...
دیدگاه ها (۰)

میپرسی بزرگترین اشتباهم چیه؟؟!😄هع..🙂قلبمو دادم ب کسی ک نیاز ...

قَوے باش وثابِتـ ڪُن هیچوَقتـ یِکـ دُختَر ڪَمـ نمیارهـ🤍.️

آدمى‌ست ديگر؛حتّی در اقيانوس هم زنده مى‌ماند اما گاهى در يک ...

سطل رنگ آبی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط