هیم میخوام برم با پیشیم حرف بزنم اما نیست

هیم میخوام برم با پیشیم حرف بزنم اما نیست
دیدگاه ها (۰)

بچه ها هر کاریش میکنم کامل نیست این اینجوریه که istp که میگن...

میدونتسییینننن؟؟؟؟؟ پشمامممم

وقتی کپ بهترین دوستی که از دستش دادی رو تو مدرسه میبینی

وای من اون اسبم اونم دوستمه مصلا اسکلایمممم

دقیقا اونجاییم که شادمهر میگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط