بنده که سکته قلبی و مغزی رو باهم زدم شما رو نمیدونم

دیدگاه ها (۰)

بچه نون شده ددی نون چقد زود بزرگ شدی

بچه ها این چی بود من دیدم

وای بچه ها امروز رفته بودم ثبت نام مدرسه سعدی داشتم از استرس میمردم

فکر کن تو همچین اتاقی باشی من که سکته‌ی مغزی و قلبی رو باهم...

سکتهههه مغزی و قلبی رو باهمممم زدمممم🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط