قراره تا آخر سال سربازیشون با لایو های قدیمی بگذره 🥺💔 خیل

قراره تا آخر سال سربازیشون با لایو های قدیمی بگذره 🥺💔 خیلی درد ناکه
دیدگاه ها (۰)

دلم میخواد توی یک دشت پر از گل بابونه جیغ بزنم و گریه کنم .....

اینقدر وایب ویکوک برام خاصه ✨🥺

مرور خاطرات امسال 🥺

بکگراند. ساخت و ادیت خودمععع🌖✨

واقعا این جمله خیلی درد ناکه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط