نادینا :)

نادینا :)
سوال پست: خواهرتو بیشتر دوست داری یا برادرتو؟
me: خواهر ندارم پس خواهر های مجازیم
لایکش ۱۰ شد پیت بعدی رو میزارم
دیدگاه ها (۹)

فعلا فعالیت نداریم تو پیج سومم یعنی پیجی ک سنجاق شده میخام ب...

چیدمان غذا🥹🐢سوال پست: پاستیل یا کاکائو؟me: پاستیل

پیج چهارمم فالو شه توروخدااا🥺🥺🧸🧸🫠✨💗🦋ایدی: https://wisgoon.co...

سوال پست: ازینا بزارم؟me: یس

لایک و فالو یادت نره کیوتم

لایک و فالو یادت نره خوشگل چه بالمی 😍😍😁😁😁👍

سوال این پست توی گروه بلک پینک کدومش رو بیشتر دوست داری ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط