د اخه روانییییی نمیگی میرینم تو خودممم؟؟

د اخه روانییییی نمیگی میرینم تو خودممم؟؟
عین ادم جملتو بنویسسسسسسسسسس
دیدگاه ها (۰)

جدی خیلی حق بود😂

گدرتتتتت

چیزی نیس اثراته زیاد درس خوندن و امتحان دادنه😃🎀

بابا شبیه گوه میفتمم یکی نیس بگه د اخه الاغ مث ادم عکس بگیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط