خدایا من کسی را ندارم فقط مادرم بود اون هم از دست دادم چک

خدایا من کسی را ندارم فقط مادرم بود اون هم از دست دادم چکار کنم 😔😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۳۵)

حس می‌کنم اون قسمت از مغزم که آدم‌ها رو می‌تونستم باهاش تحمل...

فقط خدا بی منت دوستم داره و کسی جزخدا یادم نکرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط