قبول دارین یکی از سخت ترین جنگ های زندگی، جنگ با خودمون د

قبول دارین یکی از سخت ترین جنگ های زندگی، جنگ با خودمون در موقعیت های مختلف زندگیه؟
دیدگاه ها (۰)

بفرست براشون در جریان باشن😎😂

در سخت ترین شرایط زندگی شون😅

ولی قبول دارین همیشه حق این برزیلی های مظلوم خورده میشه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط