یاران چه غریبانه، رفتند از این خانه، سلام و درود خداوند ب
یاران چه غریبانه، رفتند از این خانه، سلام و درود خداوند بر روح پر فتوح شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و جنگ ۱۲ روزه. که اگر این عزیزان نبودند ، مملکتی به نام ایران نبود که آقازاده های حرومزاده برخی مسعولین در آن کاخهای چند صد میلیاردی داشته باشند و دخترانشان در شمال شهر تو هالووین وسط ایام فاطمیه تو خیابون جنگولک بازی در بیاورند. تک تک مردم و مسعولین در قبال قطره قطره خون این عزیزان در برابر پیشگاه پروردگار عالم مسعولیم. 😭😭😭😭😭😭😭😭🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
- ۳۳۸
- ۱۷ آبان ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط