اینو بهت نگفتم

اینو بهت نگفتم
دیدگاه ها (۰)

دل ادم خرکه نیست

امین یارب العالمین

کاش مرده بودم

#به_وقت_دلتنگی تا حالا بهت دروغ نگفتم؛ ولی اگه گفتم دیگه مهم...

آخه رفیق چطور اینو برسونم بهت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط