من دست داشتم اگه میشد بری توی دنیای انیمه بعد باشم چون خو

من دست داشتم اگه میشد بری توی دنیای انیمه بعد باشم چون خودم بشتر وقتی انیمه میبینم دوست دارم بعده ببره😁
دیدگاه ها (۰)

🙏🙏

بنظر تون این جور انیمه ها دیزینین یا ژاپونی اصلأ اگه یکی همه...

خدا لعنتت کنه چرا اینقدر ترسناک وارد انیمه شدی ها

وقتی درد های ک کشیدن رو فهمیدم دلم سوخت واقعا گناه داشتن😭

خودم بانگو

تنها دلیلی که هنوزم عشق و دوست داشتن رو باور دارم بخاطر اینه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط