موندم اگه نویسنده هاشون زنه..

موندم اگه نویسنده هاشون زنه..
چرا بیشترشون تا حد مرگ غمگینن؟؟
دیدگاه ها (۱۹)

۲۰۰ تایی شدیممممم🥳🥳🥳تبریککککککک👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

فقط اوتاکو ها میفهمن...

به این میگن مرد. 😂😂😂🤣🤣

وای خدا حرومزاده در چه حد؟ امیدوارم همین آرزوها برای خودشون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط