چییی من حتا پیشی خیابونارو هم بغل میکنمممم یبارم مریض نشد

چییی من حتا پیشی خیابونارو هم بغل میکنمممم یبارم مریض نشدمممممرژسقغخکوپذرژط🥲🐾
دیدگاه ها (۲)

بهشون میگم گازت بگیرن از درد بمیرییییییییبببییییی❤️

یکی از دلایلی که از مدرسه متنفرم:

ایوای ما چقدر بد هستیمم🤡

ازم متنفرید که دیگه حمایتم نمیکنیددددددددددددد؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭

پیشه.. پیشی رو ول کردمککعکقکیمینیعنی چییی پیشیههههههاز اولم ...

وقتی باهات قهرن و شب میان تو اتاق میبینن جای اعضا عروسکتو بغ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط