❤💙

❤💙
دیدگاه ها (۰)

اره اقای چاووشی ماه و خورشید منه دورش میگردم 🫠💙❤

رفاقت این دوتا خیلی خوبهههههه😭💗✨

فقط دوسه دقیقه بود: اون دو سه دقیقه💔

کاش توی اون دوران بودم🫠❤️‍🔥

#عاشقانه_های_من#وفا #رفاقت#دوستی #بی_معرفتی#شعر#دکلمه #دلنوش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط