ولی من احمق نیستم فقط یه قلب مهربون دارم که نمیتونه بد با

ولی من احمق نیستم فقط یه قلب مهربون دارم که نمیتونه بد باشه و با همه خوبه....
دیدگاه ها (۲)

(...

I love the stars

peter. spiderman. پیتر. اسپایدرمن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط