تَقصِیرهِ‌مَنهِ زیادی‌بودَم‌واسَت 🖤🫵🏿❗️..

تَقصِیرهِ‌مَنهِ زیادی‌بودَم‌واسَت 🖤🫵🏿❗️..
دیدگاه ها (۰)

گوشی کسی که دوستش دارید رو به هیچ عنوان چک نکنید چون دیگه دو...

زندگی من همینجوریش غم انگیز بود، نباید میدیدمت :)

نه ما کسی را داریم نه کسی مارا دارد💔

.  آدمی که نمی‌تونه حقیقت رو بپذیره  لایق شنیدن دروغه!   🧏

زیادی ... اضافه بودم

زیادی بچه بودم "

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط