من خایه دارم یکی بیاد منو ببره ー0ー

من خایه دارم یکی بیاد منو ببره ー0ー
دیدگاه ها (۴)

اگه گفتید اسم کتاب اسلاید دوم چیه

تا ویدیو های دیگر بدرود

حالا مثل سگم می‌خوابم وضعیت چشمام اینه 😐

حق تر از این ؟

هی گایزززخب میخواستم بهتون بگم همونطور که میدونید من دیش دار...

یکی منو ببره اینجا😭😭

یکی بیاد منو بگیرههه(جرررررررر)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط