همیشه پشتمه همیشه همراهم همه ی دارو ندار این آدم!❤

همیشه پشتمه همیشه همراهم همه ی دارو ندار این آدم!❤
دیدگاه ها (۲)

تولدت مبارك عشـــــق من!❤@a.rsha.m

تولدتـ پیشاپیش مباركــ قشنگممممممممممممممم😍💕💋💋💋💋https://wisg...

اگر منو دنبال میکنی یا سلیقت قشنگه یا خودت قشنگی😄❤

از تو گفتن غزلی تازه که جان منینوش دارویِ دل وقلب پریشان منی...

بى تُ من فقير ترين ادم دنيام چون طُ تمام دار و ندار منى "🫀🦋

تبدیلم کردنن به این ادم ی ادم سرد با اطرافیانش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط