نصف ترسمون از جنگل زیر سر این فسقلیه 🙄😂😂

نصف ترسمون از جنگل زیر سر این فسقلیه 🙄😂😂
دیدگاه ها (۸)

آهنگ زیبای{دختر عمو} امیدوارم به دلتون بشینه ❤️

وقتی برای دهه شصتی ها و هفتادی کاپشن می خریدن😂😂

همینقدر خوشمزه 😍😂

منِ عزیزم، صبور باش!خدا حواسش به همه چیز هست،او ما را ناامید...

وقتی نصف شب حوصلت سر می‌ره

الان نصف تهران زیر پاک بود 😂😂

هرچی بدبختی هست تو دنیا زیر سر این قوم نجسه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط