من دیگه غلط کنم عنکبوت اتاقمو بکشم🥺🖤

من دیگه غلط کنم عنکبوت اتاقمو بکشم🥺🖤
دیدگاه ها (۳)

زندگی کردن بلدی؟

یادش بخیر :>>>>خیلی لاشی بودیولی من عاشق لاشی بودنت بودم

دقیقا:>>>>>

ممنون ازش ک چیزی ک مینویسم و ترجمه کرد🤣😂❤️

افشیال ولنتاین قراره بکشم البته درسته کشیده بودم ولی ازش راض...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط