ولی من تعلق به کهکشان دارم نه به این زمین:)

ولی من تعلق به کهکشان دارم نه به این زمین:)
دیدگاه ها (۴)

یکی از زیباترین خاطراتم اینجا غرق شد:))

وقتی کراش پیدا میکنی😭🛐🌒

بله دیگه 🛐🌘

الان فقط گریه جوابه😭😭🤣

اینه دینی که من بهش تعلق دارم

من به اینجا تعلق دارم😭💔

من به این نسل تعلق ندارم ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط